Stranden

hii ;) Idag efter skolan cyklade fanny och jag till stranden. Det har vart härligt väder hela veckan, redan i tisdags funderade vi på att åka till stranden. Men det blev denna vackra dag. Vi hade skoj, det var ändpå rätt mke folk där för att vara maj. Om jag får gissa så är/var det ungefär 15 grader i vattnet?! vild chansning, men jag doppade mig ändå till halsen, eller nja..lite nedanför halsen. Vi åkte hem till mig och vakta hundarna eftersom mamma var och handlade och theo(min bror) + kompisar åkte till stranden vid fem, när vi kom hem precis. Jag menar 5? det är ju kallt nu? solen har väl gått i måln? I alla fall, sen när mamma kom hem från handlingen visade hon vad hon köpt åt mig (visar sen, ni får gärna påminna så att jag inte glömmer bort) och sen cyklade vi hem till fanny, fanny äter och jag bloggar. Så har min dag vart. Hur har eran dag varit denna vackra dag? eller har den vart vacker för er?


Detta hade jag på stranden

Kommentarer
Postat av: MADDE

Vad fin du är :)

2010-05-20 @ 19:42:45
URL: http://imadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0