förlåt mig! Förlåt alla läsare och ...

dsc00002 (MMS)

förlåt mig! Förlåt alla läsare och bloggen att ni har fått vänta så länge på att jag ska skriva på bloggen. Jag vet att ni har saknat mig. Just nu mobilbloggar jag och det är faktiskt rätt skönt att blogga från mobilen,speciellt när man inte har en dator man kan låna när lillebror sover. Idag har jag faktiskt inte gjort så himla mycket, eller jo igentligenXD jag har blandannat åkt med fanny och fanny till gh och köpt glass,det var så himla skönt väder idag förutom att det blåste kallt. Nu är det bara pytte lite snö kvar,så jag tror faktiskt att det inte kommer vara ngn snö kvar när jag kommer tillbaka från "semestern" senare efter det ville theo och hans kompis att vi skulle spela brännboll med dom,vi sa nej men i slutändan blev det så om vi körde i 45 min med dom fick vi en glass:) sen åkte vi till willys och jag köpte en chips påse:) nu ska jag nog läsa "om jag kunde drömma" jag ska försöka ge den en chans till. Jag tyckte inte den var så bra faktiskt. Jag vet att det låter galet från vissa av er men inte för mig. Så sov gött nu everyone! Så hör jag av mig i morgon.


Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Kul att du mobilbloggar! ;)

Pusshej! <3

2010-05-05 @ 08:11:14
URL: http://sweetiiy.blogg.se/
Postat av: emelie

hej förlåt för sent svar men har haft en bloggpaus!

allt bra här? kram

2010-05-05 @ 14:18:24
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0