Visste ni att...

  • ALLA bebisar föds med blåa ögon, alla!
  • Jag har tillfälligt en annan mobil, en mobil som är både touch och inte touch, den är gammal men väldigt rolig att leka med ^^
  • Förra sommaren hade jag oxå den mobilen men jag tröttnade och bytte tbx till min vanliga.
  • När jag går förbi folk som röker så håller jag andan..
  • Jag hatar folk som röker, snusar m.m
  • om nån utav mina röker eller nåt liknande dumpar jag dom direkt!
  • Jag räknar ner till skolavslutningen!
  • Jag byter profilbild på facebook varje dag
  • Jag är vegetarian
  • Jag har blivit retad för jag har vart smal
  • Jag hatar insekter
  • Jag älskar teater^^
  • Jag ska kanske börja i teater nästa termin
  • behöver ni veta  mer om mig så be om en frågestund!
  • Jag avslutar inte tävlingen om inte minst 2 till är med i den!

Kommentarer
Postat av: fridan

chacha :D !

ja hittade din blogg av en slump, på youtube (ditt videoklipp om att du ska färja håret :] ) Så jag kollade in din blogg :) super kul att läsa ! ja bara undrar.. blev ditt hår jätte/lite elr inte alls slitet efter att du färgade det själv med sån där färg ? :) <3

Ha de bra !

2010-06-10 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0