dagens tips, titta på kungabrölloppet!

Som ni kanske vet så gifter victoria och Daniel sig i dag. Jag tror att det startade i gång vid åtta tiden i morse, själva brölloppet är någongång på eftermiddagen tror jag.
Jag kikade nyss in på aftonbladet och dom säger att klänningdesignern har kommit  till kungaslottet. Undra hur klänningen ser ut?
Så här ser ett stycke ut från aftonbladet som jag kopierat men ändrat lite ord:
I morse åkte kronprinsessan från Drottningholm till slottet för de sista förberedelserna inför bröllopet.Strax före klockan elva såg Aftonbladet Victorias klänningsdesigner Pär Engsheden ta sig igenom avspärrningarna bärandes på en klänning.För två timmar sedan såg Aftonbladets reporter Jenny Alexandersson hur designern Pär Engsheden försökte ta sig igenom avspärrningarna bärandes på en klänning.Pär Engsheden har designat Victorias bröllopsklänning men det var knappast den klänningen han bar på i dag. Jenny Alexandersson säger att fodralet var för litet och att det kanske var en tärnklänning.– Han pratade i telefon och verkade lite tveksam. Han pratade ganska länge med poliserna vid avspärrningarna innan han blev insläppt och gick raskt bort mot slottet, säger Jenny Alexandersson.

Klicka på bilderna för att komma till sidan där jag tagit dom ifrån!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0