Super mario, dator + lunch = en morgon helt enkelt!

Göra idag?
morrn allihoppa! Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, det är fortfarande dåligt väder så jag vet inte. Man blir mer sommar glad när det är bra väder ju!

Super Mario
Jag och theo spelar fortfarande mario, vi är faktiskt på andra världen. Eller "theodor" är på andra världen! Det är han som har fått spela mest. När vi spelar tillsammans så säger han hela tiden vad jag ska göra sen vill han köra själv hela tiden, ärligt talat så har inte jag kört nån bana själv! Vi har inte ens klarat en tillsammans på grund av vårt dåliga sammarbete.

Bloggen
bloggen är faktiskt en viktig sak i mitt liv, det är ju så otroligt kul att blogga på något kånstigt sätt. Så då är det ju självklart att jag bloggar!?

Lunch
Min lunch blir kall nu för att jag bloggar istället för att äta, Theodor och mamma är typ redan färdiga, alltså ätit klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0