glasskulor är runda som golfbollar

Idag efter skolavslutningen så åkte vi och spelade mini golf! ^^ Det var kul, men jag vet inte vilket lag som vann, vi var rätt många människor så vi delade upp oss i 3 lag, om jag ska vara lite exakt så var vi elva :)
Efter det i alla fall så åkte vi iväg till centrum och fikade på Göteborg, man fick typ lika stora glassar som en middaspotion!! Jag tog en glass som hette Choklad fantasi, i den var det...
  • vit chokladsås
  • brun chokladsås
  • smarties/strössel
  • vaniljglass
  • grädde
det var säkert mer men kommer ej i håg! det var i alla fall super gott! mamma och Theodor tog en marängsviss (stava rätt matilda) om ni är intresserade av det^^

Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Svar: Va? Inte för mig, vas knäppt, förvinner det sen eller?

2010-06-11 @ 23:37:04
URL: http://sweetiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0