Fyll i svaren som stämmer med mig

vad vet ni om mig och min blogg'?

Går jag i någon sport just nu? ^^
Ja   Nej
har jag spanska prov denna vecka?
Ja   Nej
En vän som jag brukar va med heter Fanny?
Ja   Nej
Hette min förra blogg www.mattesibbe.blogg.se?
Ja   Nej
Har min Dator kommit tillbaka från lagning?
Ja   Nej
Har jag bloggat i 3 månader och lite till?
Ja   Nej

Tänk på att frågorna är riktiga luringar tex: heter min bästa vän selina?
ni tänker säkert ja men jag tänker nej eftersom jag har två bästa vänner och inte en?
Jag har gjort så att högerklickskyddet har försvunnit så ni kan kopiera svaren i kommentarsrutan!

jag godkänner inte kommentarerna eftersom då kan alla se om det är rätt eller fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0