Bloggpaus från och med nu till helgen är slut..om jag lyckas!

som ni kanske märkt så har jag inte vart särskilt aktiv med bloggen på dom 2 senaste dagarna, därför tar jag n bloggpaus till på måndag, ska bli intressant hur mycket statistiken kommer att sjunkit under dom 4 få dagarna! Alla ni som vill att jag ska fortsätta blogga...kommentera!♥'

Går dagen

jag var på umelagun med selina♥ Såg många bekanta.
Efter det så åt jag och slappade ett tag, sen vid åtta tiden var jag med fanny♥
Fanny gick hem vid elva tiden, vi följde med fanny en bit med hundarna, medans jag gick smsade jag med selina hela tin!
Vi bestämde att hon skulle sova över och så blev det! Hon kom väl hit vid kvart över elva?
Vi var trötta ett tag, speciellt selina men jag ville pigga upp henne! Så jag skar kiwi, la upp skedar och mandariner och så la jag även upp lite vindruvor..mums!♥
Vi bytte knappade runt på fjärrkontrollen och funderade vilken kanal vi skulle titta på, ibland råkade vi byta till lite fel kanaler bara..
Vi somna väl vid kvart i två och vakna runt tolv med en doft av mat från köket
vi åt lunch och satt vid datorn ett tag, sen var selina tvungen att gå hem för att packa. (hoppas du har det bra där borta nu)

Just nu

Sen har jag mest slappat, inte gårr utanför huset ida förutom när jag släppt ut hundarna!

Nu har jag bestämt mig för att ta en liten bloggpaus, för när man ändå har glömt att skriva på bloggen en dag...så kan man väl lika gärna låta bli hela veckan? Det kan vara skönt också..att slippa sitta framför datorn hela tiden..Kanske ska gå ut lite och njuta av sommaren också, det är nog det smartaste.
Just nu sitter sitter jag framför datorn som vanligt och väntar på billiga resor..jag cäntar ju också såklart efter pengar för att kunna komma ut och resa till THAILAND!




Kommentarer
Postat av: fridan :P

nooo ! :o fortsätt ! :)<3

2010-06-17 @ 21:23:56
Postat av: E M M A

sv: aa :)

jaha vad är det för raser då? :P

2010-06-17 @ 22:35:09
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: Fanny :]

Svar: det kan man ju fundera på

2010-06-17 @ 23:03:20
URL: http://sweetiiy.blogg.se/
Postat av: Johannah ♥

okej :) jo bara bra här också tack :)

2010-06-17 @ 23:56:26
URL: http://honey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0