Påsklov

från och med nu ska jag bli bättre på att skriva på bloggen, jag har vart lite slarvig för att jag har inte haft så mkt tid med skola och allt! men nu när det är påsklov så blir skrivandet bättre :) Jag hoppas det i alla fall! Nu idag så ska jag nog inte göra så mkt! bara ta det lugnt, skönt! Men i kväll blir det andra bullar! då kommer jag hem till fanny och ha det mysigt med andra fanny och elin.  Vi ska övernatta m.m :D skoj skoj! Ha en super bra dag från mig! :)

(elin? du vet vad det är för dag idag va?)


Kommentarer
Postat av: Living our lifes

Hej det är Erica! :) Kommer du ihåg mig?

:) Ta gärna en tit in på min och Sams blogg! :)

HUGGSSS xx

2010-04-02 @ 11:00:44
URL: http://www.buildinglifes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0