OMFG!!! WHAT HAPPEND?

nu har vi värkligen handlat!!! Theo fick typ en miljon kläder + fotboll+innebandyklubba och bollar. Han fick även tre par skor. OMfG!! Jag fick 2 väskor!! (omg) + en koffta och ett par klackskor :O:O:O:O:O:O:O:OO:O:OO::OO::OO:

theo fick mer men jag fick ändå kläder igår + en cykel :/ O::O:OO::OO:

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KAN INTE BESKRIVA KÄNSLANJUST NU.................

mina grejor :)

mina och theos grejer tsm :)

adidas, yeeah! :)

  • adidas väska-stadium-399:-
  • den andra väskan-coop xD-99.50:-
  • kofta-intersport-280:-
  • klackskor-skohuset-269:- (stl 38 för er som undrar så det finns den storlekn kvar xD)

Kommentarer
Postat av: eliin

ska du ha skorna på skolavslutningen?

2010-04-21 @ 20:45:38
URL: http://pictureonlyelin.blogg.se/
Postat av: eliin

ska du ha klackskorna på skolavslutning`?

2010-04-21 @ 20:46:55
URL: http://pictureonlyelin.blogg.se/
Postat av: fanny

:O :D

frågar samma fråga som elin:] ska du ha skorna på skolavslutningen? :)

2010-04-22 @ 11:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0