Jag kan känna att sommaren är på väg

yeaaah! Äntligen känner jag våren och sommaren. Det är 8 plus ute n och solen lyser super bra. Zelda ligger och sover i solljuset och sibbe bara njuter. Å så härligt äntligen lite ljus. Det är som sommar med snö. Idag vaknade jag av att pappa kkom ner och väckte mig 20 i 1, omg! vad händer? varför sover jag så länge? Nu har mamma och pappa åkt i väg för att titta på burar till vovvarna. Jag tror at jag ska slänga på mig jackan och ta en kopp te och ha koll på hundarna lite. Puss♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud, vilken fin bild på nosen, Matilda!

Och vad härligt att ni har skaffat en till vovve :-)

2010-04-12 @ 19:40:42
URL: http://disposablecamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0