i`ts a new night everybody ♥ (varning för långt inlägg)

hejhalloj! en ny natt och det är dags för mig att sova på soffan och ta hand om den här lilla krabaten (klicka på bilden så ser ni den större) suck..Men sånt måste göras. Mamma ska inte behöva göra allt nu när hon är nyopererad och så...
Sitter i soffan just nu och tittar på tecknat, alla andra kanaler och filmer är nästan bara skräck ovh thriller, lite tecnat behövs ibland. Man blir gladare av det. jag tror jag ska blogga färdigt och sedan titta på en liten film på min dator. Troligtvis blir det väl Patrik 1,5, har ni sett den? Annars kanske det blir madagaskar eller upp! En en gång, man blir glad av trcknat. Jag vill inte titta på hemska och tragiska filmer nu när klockan start slår tolv. Då blir det bara läskigt. Det vill man inte, eller hur?

jag hoppas att denna lilla krabat inte vaknar snart, jag vill inte gå ut med henne på trädgården så här sent, men sånt måste göras. Häldre att hon vaknar nu än att hon vaknar ännu senre, typ vid 2 eller 3?! Det vill jag ju inte. Jag får också hoppas att hon inte blir hungrig mitt i natten. Tja, vissa vet ju hur hon är. Hon är ett matvrak, hon kan äta när som helst hela tiden. Fast lite less blir hon nog om hon äter tills hon spyr, fast jag antar att det är som människor, man blir ju hungrig igen och får matlusten tillbaka. Man måste få i sig mat helt enkelt.

Nu börjar ett nytt program för er som råkar vara vid intresse. Dexters labratorium, haha! ett riktigt roligt program alltså. Han är en uppfinnare och hanns storasyster, diddi ska alltid förstöra och retas hela tiden. Haha! jag kommer i håg när mamma och pappa alltid brukade kalla mig och min lille pror för diddi och dexter. Jag var retstickan Diddi och lillebrorsan var Dexter. Jag fattade inte varför jag fick vara Diddi!? Jag tyckte ju det var theodor som var den som förstörde och
retades hela tiden.

Jag kommer också i håg när vi bodde söderut och jag och theodor hade varsina små vråar i rummen som var avskilda med en vägg. I theodors vrå fanns det en liten lucka på den blommiga tapeten. Där lådsades theodor och jag, att det var vårt HEMLIGA labratorium som ingen visste eller fick veta om.

Ett till gammalt minne var att selina och jag älskade powerpuffpinglorna och en gång så gick vi upp till min garderåb för att leta efter kläder så vi liknade dom. Selina pch jag bråkade alltid såklart vem som skulle få vara Blomman (ledaren). Det slutade med att Amanda (selinas lillasyster) fick vara buttran den sämsta av dom (tyckte vi) HAHA! gamla minnen.

Jag kommer också i håg när jag lådsades vara med i Melodifestivalen (jag var endast 7-8 år) Jag kom i håg att det var år 2004 och jag sjungde i min mick av plast "ont det gör ont" Sedan kommer nathailie och rebecca in och skrattade! åå vad jag vart sur, Det finns så många bra minnen med dom men också kånstiga saker. B.l.a en gång tvinade dom i mig mask, dom tog kort på mig när det såg ut som jag petade i näsan fast jag inte gjorde det och visade det för alla deras vänner (inte kul) men det finns många andra bra minnen.

vi älskar att spela uno, dom kom alltid till oss varje dag m.m Aja, om ni har orkat läsa hittils så behöver ni inte läsa så mke till för jag ska starta i gång min film nu, vet fortfarande inte vad jag ska titta på. Har ni förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0