INGEN DATOR 2-3 VECKOR

omg!!! jag kommer inte ha ngn dator på jätte länge, hur ska jag kunna blogga? jo, vi har en till dator men den har ingen webcam :( Just nu lånar jag theos dator. Han har en web som tur är men denna dator kommer jag inte få låna hela tiden inte. Snart ska jag gå till skolan. Idag på skolan ska fanny och jag be om en ledighetslapp. Vi ska åka till hölö!!!! yay! I går eftermiddag grillade vi för första gången i år. Det var gott, speciellt majskolvarna eller hur det nu stavas. Fanny åt hos oss också. Aja, nu kommer fannysarna snart förbi men jag hoppas jag har tillgång till att skriva senare. hejdå♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, ska du till hölö? Vi måste träffas! De va ju evigheter sen sist ;)

2010-04-26 @ 21:22:25
URL: http://rebmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0