Fortfarande sjuk, men bloggar ändå ;)

  1. Jag är fortfarande sjuk som vissa av er redan vet, tur att jag blev sjuk nu och inte när vi åker till hölö! Får hoppas att fanny inte blir sjuk bara :/ Hoppas! Men då får hon följa med till hölö ändå faktiskt. ♥♥♥♥♥
  2. Lovade theo och petter att jag skulle lägga in deras nya blogg, en liten länk -.- Klicka HÄÄÄÄÄÄR! för att komma till deras blogg, har oxå lovat dom att jag ska göra en header till dom. Dom har tagit lite kort m.m Dom har inte kommit så långt med bloggen skulle jag hälsa från dom oxå. Ni är nog inte så inresserade men som ville att jag skulle göra en länk, whatever
  3. har inte så mke mer att skriva om, ni och jag får väl hoppas att jag skriver senare

en bild som jag haft förut men ändå.

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vaad fin blogg du har :D:D

2010-04-28 @ 11:46:59
URL: http://mini-sigge.bloggagratis.se
Postat av: Fanny :]

Svar: det är jag och Elin :]

2010-04-28 @ 15:37:54
URL: http://sweetiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0