Boring

hejhalloj, orkade ni läsa gårdagens långa inlägg? haha! Jag läste det i alla fall. xD

Det blev aldrig en ke$a video för er som var intresserade. Det började lagga och den blev inte klar.

Natten i går/dag eller vad man nu ska säga ( jag hoppas ni fattar, alltså den senaste natten) åå, bara onödig mening men då i alla fall så skötte jag ju om den lilla krabaten, det var min tur att hålla nattvaket. Det gick väl bra i en timma eller 2 då jag sen vaknade och det låg bajs och en kisspöl på golvet. BLÄ! Sedan vid 4 bytte jag av med mamma så det vart hennes tur att hålla nattvaket. Jag gick ner i mitt rum och sov. Så man kan väl säga att jag har sovit 6-7 timmar. Nu är det gjort i alla fall.
Här kommer lite pictures från i går under bakningen. Senare lägger jag nog in lite bilder från mobilen som jag har tagit b.l.a igår och alla adnra dagar. Vad tycker ni? gillar ni att jag har mpnga bilder och lite text? eller lite bilder och mycket text? eller att jag har typ 2-5 bilder och lagomt text? ni bestämmer genom att kommentera. Så svårt är det inte att kommentera, ni kan ju vara anonyma, alltså så behöver ni inte lämna ert namn. Ha en baa morhon hälsningar från mig. ♥♥♥


Fotograf: Fanny


Kommentarer
Postat av: Fanny :]

Ja visst var det fina bilde? ^^

Puss! <3

2010-04-08 @ 12:53:00
URL: http://sweetiiy.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Varför har din mamma opererats? :o

2010-04-08 @ 23:12:39
URL: http://rebmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0