Bloggsvar/fortsätt fråg :)



Kia nyss:
blir du sur lätt?
— ^^ nej det tycker jag inte men det beror på hur du menar det oxå :)

i onsdags:
hur mkt bryr du dig om ditt utseende på skala 1-10?? =)
— haha! jag vet inte. jag är inte en sån som kan ha på mig vad som helst men inte heller ngn mode expert. Så jag skulle nog kunna säga 7 :)

Linn i måndags:
vad brukar du g�ra p� rasterna?
— på skolan? haha, vi har som inte raster riktigt, vi har mer pauser mellan lektionerna. Vi gå till skåpet hämtar saker och går till nästa lektion. Men vi har hål som det kallas och det är mer som en"rast" och då brukar man väl gå hem till någon eller köpa ngt gott :) ^^

Lolo i måndags:
Vad är det Roligaste som du har varit med om? :D
— det roligaste..hm... Jag vet faktiskt inte men åka till thailand är alltid kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0